Drogi Użytkowniku! Administracja (CEO)CEO zastrzega sobie prawo kopiowania regulaminu na podstawie Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Rozdziału 14 - Odpowiedzialność karna, Art. 116. Właściciel ma prawo zaktualizować oraz zmienić regulamin bez podania przyczyny. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącego kontrolowania ewentualnych zmian dotyczących powyższego Regulaminu. Ostatnie poprawki 08.09.2018

§1 Znajdujesz się na bezpłatnym serwerze głosowym §2 W obrębie tego serwera obowiązuje Cię regulamin, który właśnie czytasz. §3 Niektóre kwestie mogą być nieuregulowane, postępuj wtedy zgodnie z zasadami "netykiety internetowej" §4 Pamiętaj – tak jak się zachowujesz, tak postrzegają Cię inni. §5 Administrator to nie bot. Po drugiej stronie siedzą ludzie – szanuj ich. §6 Szanuj także pracę i czas, jaki wkłada w ten serwer administracja, żebyś Ty, zupełnie za darmo i w jak najlepszej jakości, mógł korzystać z TeamSpeak’a. §7 Panel użytkownika dostępny pod adresem. http://www.vts3.pl/ §8 Każdy użytkownik naszego serwera otrzymuje dostęp do panelu. Panel składa się z kilku elementów. Będzie on sukcesywnie rozbudowywany. Zapraszamy do korzystania z panelu gdyż pozwala on na zarządzać waszymi ustawieniami z poziomu przeglądarki. §9 W zakładce gry możecie zintegrować wasze konta Minecrafta lub LOL-a z naszym serwerem TS3. Żadne hasła i loginy nie są przetrzymywane na serwerze i administracja nie ma wglądu do tych danych. Podawanie tych danych jest całkowicie bezpieczne.

§1 Administrator ma zawsze rację. §2 Zanim rozpoczniesz rozmowę z Administratorem – patrz punkt pierwszy. §3 Jeśli Administrator nie ma racji – patrz punkt pierwszy. §4 Podszywanie się pod któregoś z Administratorów jest surowo zabronione. §5 Administrator musi przestrzegać regulaminu serwera TS3. §6 Administrator musi traktować wszystkich na równi. §7 Administrator musi zachować kulturę osobistą i opanowanie w każdym przypadku. §8 Administrator musi wiedzieć jakie są jego obowiązki i spełniać je. §9 Administrator nie może przyznać bana/kicka bez przyczyny. §10 Administrator nie ma prawa zabierać ani dodawać rang bez zgody danej osoby. Maksymalna liczba rang wynosi 4 (nie dotyczy rang administracyjnych, specjalnych, wiekowych i rejestracji). §11 Administrator służy pomocą każdemu, bez wyjątków. §12 Administrator ma prawo edytować kanał, który zawiera treści niezgodne z regulaminem (opis/nazwa/temat). §13 Administrator niespełniający swoich obowiązków zostaje zdegradowany bądź zwolniony z funkcji administracyjnej. §14 Struktura Administracji

§1 Masz przywilej do bezpłatnego korzystania z serwera §2 Przywilej to nie prawo. Jeśli nie dostosujesz się do regulaminu możesz zostać wykluczony czasowo lub na stałe z serwera. §3 Wymagamy abyś korzystał ze sprawnego oraz dobrze skonfigurowanego mikrofonu i słuchawek. §4 Nie wolno nadawać muzyki na kanałach do tego nieprzeznaczonych (czyli praktycznie wszędzie nie można). §5 Nie wolno Ci reklamować innych serwerów TS3 §6 Użytkownik odpowiada za treści, które zostały przez niego umieszczone. §7 Wysławiaj się możliwie jak najlepiej, nie nadużywaj przekleństw. §8 Nie utrudniaj komunikacji innym użytkownikom, nie spamuj, nie nadużywaj „poke”. §9 Nie obrażaj, nie ubliżaj i nie wyzywaj innych użytkowników. §10 Nie nagrywaj bez stosownego pozwolenia CA (Channel Admin) lub kogoś z administracji, jeśli znajdujesz się na publicznych kanałach. §11 Zabrania się naruszania integralności serwera poprzez kasowanie kanałów, które nie są zakładane przez niego samego. Za coś takiego grozi BAN (permanentny). §12 Zabrania się używania wulgarnych, obraźliwych lub rasistowskich nicków §13 Nick musi być czytelny §14 Zabrania się używania wulgarnych, obraźliwych lub rasistowskich nazw kanałów; §15 Zabrania się obrażania bądź wyzywania Administratorów/Użytkowników; §16 Zabrania się zagłuszania rozmów innych Użytkowników np. przy pomocy Syntezatorów, modulatorów głosu, programami typu Ivona, wszelakimi dziwnymi dźwiękami, piskami, buczeniem, trzaskami, bekaniem, gwizdaniem, krzykiem, muzyką itp. §17 Zabrania się ustawiana pornograficznych lub obraźliwych avatarów. §18 Zabrania się umieszczania w opisach, komentarzach oraz innych miejscach jakichkolwiek reklam. §19 Zabrania się umieszczania w opisach, komentarzach oraz innych miejscach jakichkolwiek treści sprzecznych z prawem. §20 Zabrania się użytkownikom, przekazywania danych osobowych innych użytkowników. §21 Zabrania się użytkownikom, przekazywania danych internetowych innych użytkowników. §22 Zabrania się użytkownikom, działania na szkodą innego użytkownika. §23 Zabrania się użytkownikom, puszczania muzyki zagłuszającej Administratora w jego obecności. §24 Ominięcie bana skutkuje całkowitym wykluczeniem z serwera. (permban)

§1 W ramach naszego serwera każdy z użytkowników może posiadać rangi serwerowe. §2 Użytkownik ma prawo posiadać maksymalnie 4 rangi serwerowe nie wliczając rang administracyjnych, automatycznych i okazjonalnych) §3 Auto-rangi przydzielane są za aktywny czas spędzony na naszym serwerze (ranga pasywna) §4 Poprzez zalogowanie się przez panel do swojego konta LOL-a otrzymacie automatyczną rangę z waszą rangą z LOL-a

§1 Najniższą możliwą karą jest upomnienie ustne lub pisemne. §2 Następnie delikwent zostaje wykopany („kick”) z kanału lub serwera. §3 Wyższym wymiarem kary jest ban czasowy (np. na 2 godz. lub 3 dni). §4 Najwyższą karą jest ban permanentny (tzw. ban raz na zawsze). §5 Karą może być również usunięcie kanału lub odebranie rangi. §6 Od kary przysługuje odwołanie do osoby o wyższych uprawnieniach niż ta, od której się bana dostało. §7 Zanim się odwołasz sprawdź raz jeszcze regulamin. §8 Po sprawdzeniu regulaminu jeszcze raz zastanów się czy zostałeś bezpodstawnie ukarany. §9 Jeśli dalej uważasz, że jesteś niewinny – odwołaj się. §10 Ukarać może każda osoba z administracji, której uprawnienia pozwalają na dany wymiar kary. §11 Przewinienia nie są wymierne, czyt. nie za każde przewinienie dostaniesz wpierw kick’a.

§1 W celu założenia darmowego prywatnego kanału proszę o udanie się na kanał "Automatyczny darmowy kanał" i odczekać około 60 sekund. Zostaniesz automatycznie przeniesiony na założony kanał i zostanie nadana Ci ranga kanałowa (Admin Kanału). Każdy kanał prywatny zawiera dodatkowo trzy kanały podrzędne. §2 Kanał prywatny może zostać założony również poprzez panel administracyjny użytkownika znajdujący się pod adresem http://www.vts3.pl §3 Każdy użytkownik może posiadać jeden kanał prywatny. §4 Kanał może posiadać hasło oraz ustawienia siły głosu (Talk Power) §5 Nazwa kanału, avatara, opisów- nie mogą zawierać treści obraźliwych, rasistowskich, wulgarnych, erotycznych, reklamujących inne strony. §6 Administrator kanału powinien pojawić się co najmniej raz w tygodniu (7 dni) na swoim kanale inaczej kanał zostanie automatycznie skasowany §7 Każdy kanał prywatny może posiadać maksymalnie jednego Administratora (Channel Admin) §8 Zabrania się udostępniania swojego kanału za opłatą. Serwer posiada tylko darmowe kanały i żadne opłaty nie są pobierane. §9 Aby skontaktować się bezpośrednio z administratorem, należy napisać do niego wiadomość prywatną. Administrator postara się odpisać tak szybko jak to tylko będzie możliwe. §10 Prosimy o wyrozumiałość, oraz cierpliwość. Prosimy również, aby przy nawiązywaniu kontaktu z jednym z administratorów, na wstępie określić cel rozmowy.

§1 W celu założenia darmowego kanału gildijego/klanowego proszę skontaktować się z jednym z administratorów. Administratorzy serwera mogą się znajdować w danym czasie na swoich prywatnych kanałach, bądź też na kanałach innych użytkowników, jeżeli wymagana była ich interwencja. §2 Każdy użytkownik może posiadać jeden kanał Gildijny, kanał ten musi posiadać przynajmniej 10 członków, w przeciwnym wypadku zostanie on zamieniony na kanał prywatny po okresie 7 dni. §3 Kanał Gildijny może posiadać maksymalnie 5 podkanałów. §4 Kanał może posiadać hasło oraz ustawienia siły głosu (Talk Power) §5 Nazwa kanału, avatara, opisów - nie mogą zawierać treści obraźliwych, rasistowskich, wulgarnych, erotycznych, reklamujących inne strony. §6 Administrator kanału ma obowiązek pojawić się na swoich kanałach co najmniej raz na 14 dni w innym wypadku kanał zostanie wykasowany (można zgłosić administracji swoją nieobecność na dłuższy czas – kanał zostanie utrzymany maksymalnie 4 tygodnie) §7 Każdy kanał Gildijny może posiadać maksymalnie dwóch Administratorów (Channel Admin) §8 Zabrania się udostępniania swojego kanału za opłatą. Serwer posiada tylko darmowe kanały i żadne opłaty nie są pobierane. §9 Jeśli potrzebujesz większą ilość kanałów (klany powyżej 25 osób) skontaktuj się z którymś z CEO (właścicieli) §10 Gildia/Klan może posiadać swoją własną unikatową rangę którą otrzyma każdy członek klanu (ranga pasywna) §11 Aby skontaktować się bezpośrednio z administratorem, należy napisać do niego wiadomość prywatną. Administrator postara się odpisać tak szybko jak to tylko będzie możliwe. §12 Prosimy o wyrozumiałość, oraz cierpliwość. Prosimy również, aby przy nawiązywaniu kontaktu z jednym z administratorów, na wstępie określić cel rozmowy.

§1 Jeśli nie rozumiesz któregoś z podpunktów regulaminu – skontaktuj się z administracją. §2 Wszelkie błędy i niedociągnięcia związane z funkcjonowaniem serwera należy natychmiast zgłaszać administracji.

--